خرید اینترنتی

استعلام بدهی بانک

خرید اینترنتی

استعلام بدهی بانک

همان‌طور که گزارش اعتباری شخصی برای بررسی تاریخچه مالی افراد مورد استفاده قرار می‌گیرد. همان اطلاعات می‌تواند برای کسب‌و‌کار شما مفید باشد و مستمر ثمر واقع شود. زیرا درست از همان دقایق اولی که شرکت شما آغاز به فعالیت می‌نماید و فعالیت مالی خود را آغاز و وام کسب‌و‌کار دریافت می‌نماید. اعتباردهندگان شامل بانک‌ها، شرکت‌های بیمه، کارگزاری‌ها و ... اقدامات مالی شما را ثبت و هر ماه در روز مشخصی اطلاعات را به سامانه‌های اعتبارسنجی ارسال می‌نمایند. سامانه‌های اعتبارسنجی وظیفه تجمیع این اطلاعات را به عهده دارند و اطلاعات را به صورت یکپارچه در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند این گزارش که گزارش اعتباری کسب‌و‌کار نامیده می‌شود حاوی اطلاعات عمومی کسب‌و‌کار و دیگر داده‌های مالی است. گزارش اعتباری کسب‌و‌کار برای نمایش تصویر عینی فرآیند مدیریت تعهدات مالی شرکت به کار می‌رود. اطلاعات مندرج در گزارش اعتباری شرکت‌ها قابل اعتماد و به دور از هرگونه قضاوت انسانی است و نشان‌دهنده عینی سلامت مالی کسب‌و‌کار است.

  • ۰
  • ۰

وام بانک ملی دارای خصوصیات و ویژگی‌های متفاوت سامانه جامع استعلام بانکی برای خرید ملک و خانه نسبت به وام بانک مسکن است. تا مدت‌ها تنها بانکی که برای خرید ملک و خانه تسهیلات و وام ارائه می‌داد، بانک مسکن بود اما از چندی پیش بانک ملی هم با ارائه طرح‌هایی وارد بازار مسکن شده است و تا حد زیادی توانسته مشکلات و معضلات خرید خودکار افراد فاقد خانه و ملک را حل کند. در واقع بانک ملی با هدف انحصار شکنی در اعطای وام و تسهیلات برای خرید مسکن تصمیم گرفته است تا این طرح ویژه خرید مسکن را ارائه دهد. این طرح ویژه خرید مسکن از نیمه دی ماه سال 1396 رونمایی شد و اوراق آن در اردیبهشت ماه سال 1397 در سه نماد بازار فرابورس گشایش یافت و نخستین پرداخت تسهیلات به مشتریان در خرداد ماه این سال اتفاق افتاد. یکی از مهمترین نکات این طرح ویژه خرید مسکن این است که سن ساختمان تاثیری در اعطای وام بانک ندارد و کودکان زیر 18 سال هم می‌توانند از این تسهیلات استفاده خرید گوشت چرخ کرده کنند. البته بانک ملی برای استعلام ضامن مانند هر بانک دیگری که وام اعطا می‌کند، می‌تواند با دریافت مدارک و اسناد مختلف نسبت به شخص متقاضی اقدام می‌کند. در این مقاله قصد داریم تا از زوایای مختلف خصوصیات و ویژگی‌های وام بانک ملی برای خرید ملک و خانه را بررسی کنیم.

  • ۹۸/۰۸/۱۶
  • علی تمیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی