خرید اینترنتی

استعلام بدهی بانک

خرید اینترنتی

استعلام بدهی بانک

همان‌طور که گزارش اعتباری شخصی برای بررسی تاریخچه مالی افراد مورد استفاده قرار می‌گیرد. همان اطلاعات می‌تواند برای کسب‌و‌کار شما مفید باشد و مستمر ثمر واقع شود. زیرا درست از همان دقایق اولی که شرکت شما آغاز به فعالیت می‌نماید و فعالیت مالی خود را آغاز و وام کسب‌و‌کار دریافت می‌نماید. اعتباردهندگان شامل بانک‌ها، شرکت‌های بیمه، کارگزاری‌ها و ... اقدامات مالی شما را ثبت و هر ماه در روز مشخصی اطلاعات را به سامانه‌های اعتبارسنجی ارسال می‌نمایند. سامانه‌های اعتبارسنجی وظیفه تجمیع این اطلاعات را به عهده دارند و اطلاعات را به صورت یکپارچه در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند این گزارش که گزارش اعتباری کسب‌و‌کار نامیده می‌شود حاوی اطلاعات عمومی کسب‌و‌کار و دیگر داده‌های مالی است. گزارش اعتباری کسب‌و‌کار برای نمایش تصویر عینی فرآیند مدیریت تعهدات مالی شرکت به کار می‌رود. اطلاعات مندرج در گزارش اعتباری شرکت‌ها قابل اعتماد و به دور از هرگونه قضاوت انسانی است و نشان‌دهنده عینی سلامت مالی کسب‌و‌کار است.

  • ۰
  • ۰

خرید کاغذ

موسسات اعتبارسنجی براساس اطلاعات مالی که از اعتباردهندگانی مانند بانک‌ها، موسسات مالی و شرکت‌های بیمه و .. به صورت ماهانه دریافت می‌نمایند. گزارش اعتباری و نمره اعتباری افراد را ارائه می‌دهند و این اطلاعات به خود شخص و در صورت کسب اجازه از ایشان به سایر اشخاص نمایش داده می‌شود. این اطلاعات شامل موارد زیر است: 

  • اطلاعات شخصی فرد
  • آمار استعلام
  • سوابق منفی شخص (چک برگشتی، اقساط عقب افتاده ، مشکوک الوصول )
  • اطلاعات مرتبط با قراردادهای خرید گوشت در جریان و خاتمه یافته شخص و قراردادهای ضمانت شده شخص (ضامن)

موسسات اعتبارسنجی اطلاعات مندرج در گزارش اعتباری را خرید لوازم التحریر به منظور ایجاد نمره اعتباری تحلیل می‌نمایند که وام‌دهندگان از آن به عنوان شاخصی برای تعیین میزان اعتبار افراد استفاده می‌نمایند. در ایران از روش‌های  استاندارد و الگوریتم‌های ایجاد شده توسط شرکت مشاوره رتبه‌بندی ایران استفاده می‌شود و سامانه‌های اعتبارسنجی وظیفه ارائه گزارش اعتباری و نمره اعتباری را به عهده دارند.

  • ۹۸/۰۷/۲۹
  • علی تمیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی